Stall och bortbjuden på middag...

Allt planerat men ont om tid ändå. Låg kvar i sängen kanske lite för länge men klev upp och satt mig vid tv:n. Klockan blev tillslut tolv och vi började göra oss iordning för att hinna med stallet, klockan var väl nästan ett innan vi var iväg och vi gjorde klart alla stallsysslor åt både Avalon och Boye innan vi hämtade in dem båda. Hämtade in hästarna och red först ute i skogen, fortsatte med lite trim på plan innan vi avslutade ridpasset. Snälla hästar både ute i skogen och i paddocken. Efter att vi var klar i stallet så brassade vi hem, duschade för att sedan åka ner och äta middag som vi var bjuden på av mormor och morfar. Det blev grillning där tillsammans med alla som var bjuden och som kunde komma. Kom hem någon gång vid åtta tiden och sen dess har jag tillbringat min tid vid datorn. Det blir lite plugg innan jag lägger mig ikväll också, tenta nästkommande fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0