Hur kallt är det inte ute...

Torsdag idag och har väl fått ihop en bra text gällande skoluppgiften jag har hängande över mig och den är väl klar antar jag men det känns ändå som att det är något jag missar. Är lite kluven men vi får se, har en halv vecka på mig innan den ska vara inlämnad så det är väl ingen stress samtidigt som det hade känns bra att ha lämnat in den för att få det överstökad. Det har inte endast varit plugg idag utan det var bara någon timmes arbete egentligen men har kollat ikapp lite på yt där jag kollar JO, det finns en del man måste se ikapp lixom. Fixade även ihop filmen som jag la upp även här på bloggen tidigare idag från gårdagens hoppträning med Avalon. Tyvärr inga filmer på Kupido då jag inte har någon som filmer helt enkelt men ska försöka fixa någon till helgen. Det blir mycket på lördag då det både är klubbtävling plus jour på det men vi ska nog hinna med allt, hade varit bra med en hästskötare på varje häst men det ska nog gå ändå. Stallet idag var väldigt kallt och jävligt måste jag säga, syrran som hoppträna idag. Hoppas på bättre väder eller varmare väder på lördag iallafall.
Nu lägger man sig med denna sötnos här ovan och kollar på eotb innan man somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0