En promenad i ett högre tempo..

Kvällen går mot sitt slut och man har nyss sett klart på PH och Det största äventyret. Tidigare ikväll eller klockan var runt tio i åtta, då tog jag och pappa en promenad mot fagga. Det blev ett högre gå tempo och ytterst lite jogg men det var skönt att komma ut, röra på sig lite. Jag tycker det är rätt härligt att bara gå ut och gå såhär, bra väder dessutom. I början kändes det lite kallt om händerna men när man blivit varm i kroppen så var det kanon och vi hade tur, det blåste inte direkt något idag när vi var ute annars har det ju varit lite kalla vindar. Nu ligger kissen i sängen och förhoppningvis väntar hon på att jag också ska lägga mig. Imorgon fyller pappa år, det blir skola vid lunch, stall nästan hela eftermiddagen och vi ska väl försöka hinna fira pappa mellan alla dessa aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0