Snö igen och snart april...

Det blev lite av en städardag här hemma. Jag torkade fönstret och gjorde rent de flesta hyllorna, de sista jag har kvar för jag imorgon. På eftermiddagen vid fem tiden var det dags att träna. Nästan två timmar efter blev det stall då det var Madicken tur att hoppträna idag och jag fick agera hinderpersonal. Nu får man knappt sitta och kolla, närå men det blev en sen kväll på stallet igår.
Lite tv tittande innan jag gick och la mig bredvid denna sötnosen❤️
Vaknar upp och man kan tro att det är december men imorgon går vi in i april och det får räcka med snö för den här gången. Det är ingen som vill ha någon mer snö, jag tänkte ställa bort vinterskorna och med sagt då var det tur jag hade kvar dem ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0