Slut på bilder, det höll inte länge...

Många som säger det men det är faktiskt sant, tiden går fort när man har roligt. Det har varit stall även idag men började dagen med simkurs så man var blöt i håret när jag åkte till stallet och vi hade planerat att hoppa lite jag och syrran. Så blev det också, jag hoppade Avalon, red fram och försökte bara få honom att tänka framåt. En bra bjudning från honom är det jag först och främst vill ha. Började med lite travbommar också la vi ihop en liten övning vi kunde börja med lite lätt bara, travbommar på medellinjen också galoppbommar på volten. Vi byggde upp en fem och en halva av alla bommar. Det var en duktig ponny som skuttade idag och vi får se om det blir någon hoppning den kommande veckan. När vi var klara med hästarna på THF bar det av till det andra och sista stallet för dagen. Där fick hästarna vila idag och det var lika bra då det varit så blåsigt, bra planering av oss där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0