Skola✔️stall✔️styrketräning✔️

 Tisdagmorgon var det bara att kliva upp och åka till skolan, började kvart över åtta och bättre det en att börja precis innan lunch. Det verkar bli mycket i denna kurs, det är både PM på 5-10 sido som ska skrivas och tentamen. Läraren är på plats varannan gång är tanken och PM grupp är fixad och tanken är att vi drar igång med skrivandet redan på fredag. Innan dess ska de läsas på om de teorier vi gått igenom måndag tisdag. På eftermiddagen blev det stall och jag red ut på Boye. Vi red så gott det gick ute, en del vägar är fortfarande väldigt isiga konstigt nog. Jag tycker det borde tinat bättre än såhär men det var en pigg Boye på dagens uteritt. Jobbade lite skänkelvikning och han kändes faktiskt väldigt fin. Ser också fräsig ut när han sin turbo skritt och bara vill takta när man rider hemåt. Det är inte många som hänger med i hans fart. När jag kom hem blev det middag och sedan ett träningspass på etic. Träningen gick väl bra, överlevde den så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0