Godnatt från mig och Mallis!

Klockan närmar sig tolv och jag ligger i sängen med katten bredvid mig. Kan inte bli mycket bättre. Kom på att jag inte bloggat men samtidigt tänker jag, att det är väl inte så roligt att läsa vad jag gör om dagarna. Det är ju roligast med bilder så antar att jag får bättra mig på den biten, mer bilder och mindre text. Får försöka ta någon fotodag på stallet men då var det ju det här med tiden. Känner att jag inte har någon tid men var tar all tid vägen, det är skola, jobb, stall och träning typ, Fortfarande inte fått upp skrivbordet, behöver jag säga mer. Idag var det skola och inget stall, därifrån var vi ledig. Drog till Birsta för att kolla på skor, med hela familjen vilket inte händer alltför ofta. Alla som känner mig vet att jag inte är så glad i att gå på Birsta. Gör det inte i onödan om jag säger så även om jag oftas kommer hem tomhänt de fåtal gångerna jag tar mig dit. Hittade ett par skor och det var faktiskt inte det enda jag köpte, hitta någon sport bh på rea som fick hänga med hem också. Väl här hemma blev det lite plugg innan det var dax att krypa ner i sängen. Morgondagens planer är att först åka på ett litet ärende, möte på morgon, förmiddagen och sedan blir det plugg för fulla muggar tills vi behöver en paus, då blir det stallet för att sedan komma hem och plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0