En dag ledig...

Som jag skrev igår så blev detta en ledig dag från att åka till skolan eller till jobbet. Däremot har jag pluggat lite här hemma, började med att läsa i boken som vi har denna kurs. Har även lyssnat på lite genomgångar som jag kommer att ha nytta av, jag som person lär mig mer av att se och lyssna än vad jag gör av att läsa en bok så det får bli en mix av allt. Till lunch så slog man till med thai och det var hur gott som helst men det är inte direkt någon nyhet.
Till maten blev det Parneviks och på eftermiddagen  åkte man upp till stallet. Eftersom jag skulle träna så fick jag ta stallsysslorna medan syrran red ut Boye en sväng. Åkte hemåt och raka vägen mot etic. Körde ett pass och sedan blev det hem och käka middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0