Tillbaka vid skrivbordet...

Det blev en sen dusch igår så jag passade på att göra mindre flätor för att håret skulle hinna torka innan jag åkte till jobbet, annars brukar håret vara alldeles fuktigt. När jag vaknade tog jag ut alla flätor innan jag klev upp ur sängen men det var inte förrän jag borstade håret som trollhåret dök upp. Väldigt fluffigt men torrt som jag önskade, de fick bli en hästsvans så länge jag klarade av det. Slut diskuterat om håret, efter tre dagars helg så är man tillbaka på samma plats igen. Sitter vid skrivbordet och kontrollerar och registrerar årsredovisningar en efter en. Vi är inne på det allra sista rb buntarna som inkom den sextonde och tycker faktiskt att det gick riktigt bra idag. Allt flöt på och dagen gick fort, det var inte så mycket att brista innan lunch däremot blev det en och en annan efter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0