Jobbveckan slut och helgen är här!

Jag är medveten om att det varit uselt med uppdatering men det är jobb som vanligt, dag efter dag. Kommer hem sent och har väl inte så mycket att skriva om mer än det. Jobbade övertid i onsdags och det ser ut att bli övertid nästa vecka också och tycker faktiskt inte att det gör så mycket för man kommer ändå hem sent. Hela dagen går ju åt när man jobbar så övertid gör mig inte dugg. Det kanske blir lite enformigt men oftast brukar dagarna rulla på bra, känns som den här sommaren kommer gå fort. Man granskar och registrerar årsredovisning, en efter en. Det jag hunna gjort mer än att jobba de här senaste dagarna är att vi var upp till Boye och Avalon en sväng i onsdags för att kolla hur dem mådde. De såg ut att trivas som två fiskar i vattnet och just nu har dem fått sommarvila då vi jobbar men förhoppningsvis åker vi upp och rider något i sommar, är bra ridsugen redan nu. Igår torsdag så var vi en sväng hos kusin och det blev lite badmintonspel och nu sitter jag här och har ont i armen efter allt spelande, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0