Vad hände igår?

Igår var det onsdag om jag har koll på dagarna ännu, det återstår att se. Igår efter klockan slagit halv fem slutade jag jobbet och då hade jag lika många arbetsdagar kvar som jag gjort, innan jag går på helg. Tre av sex gjorde, nu idag är det två tredjedelar gjorda och bara en tredjedel återstår. 
Efter att vi i familjen käkat middag åkte vi till Söråker för att se brorsan spela fotboll och efter att matchen tagit slut passade vi på att åka en snabbis till hästarna. Ridskolehästarna var självklart längst bort i hagen men tur för mig så verkade de bli glada att se knutarna så att de kom i full galopp och mötte upp oss. Man kan inget annat än att älska hästarnas sällskap och närvaro. Jag längtar tills jag är uppe på Kupidos rygg igen, det har gått alldeles för lång tid sen sist. Han fick en välförtjänt sommarvila och jag hoppas han är lika taggad som mig på att forsätta att träna och utvecklas tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0