Jobb 7-19, sista övertiden för den här veckan☑️

Först lite kort om gårdagen. Jobb 8-16:30 efter det hem, käka middag och sedan tog man en powernap. Kollade lite tv, hann se lite serie och sedan passade jag på att måla naglarna medan jag kollade sista avsnittet innan det var dags för mig att sova. Idag blev det jobb från morgon till kväll kvart över sju till sju och det här var sista övertiden för den hör veckan men kan även ha varit den sista för den här sommaren. Det lär vi ju se om det var den absolut sista men också jobbar vi sista lördag den här månaden, nästa lördag och därefter avtar det mer och mer. Nu ska jag säga godnatt och lägga mig för att vakna upp full laddad inför den sista arbetsdagen innan man får helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0