Fjärde arbetsveckan✔️

Det är lördag och igår jobbade jag min sista dag innan jag fick helg. Har inte hänt så himla mycket denna vecka utan det har varit jobb mån-fredag och varav en dag jobbade vi på årsredovisningar övertid eftersom vi har en del att göra. Denna vecka har vi även fått telefon och det var lite nervöst i början, jag har aldrig varit någon som gillar att prata i telefon. Att alla runt omkring en ska höra men efter mitt första samtal så insåg jag att man tänker inte på dem runt omkring en utan har alla fokus på vad kunden säger. Det blir en bra träning det här och det kändes bättre än förväntat, nu kan alla samtal bara rulla in säg. Det blir ju lite mer varierat arbete med tanke på att man kan få ett samtal när som under hela arbetsdagen. Mer än att jobba så har vi firat farmor som fyllde år igår och monterat upp mitt vita nygamla skrivbord, det var ett tag sedan det köptes men jag har aldrig lyckats tagit tag i det hela. Nu står det på mitt rum iallafall och mitt gamla är nästan urpackat men måste rensas klart imorgon. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag lyckades hitta ett par sedlar som ramlat bakom lådorna, att man inte hittade dem tidigare. Agerade även frisör i veckan då syrran ville toppa av dryga fem centemerter av sitt hår. Igår var vi hos min kusin som var ensam hemma, åt tacos där och hade lite fredagsmys och kom väl hem någon gång vid halv tre tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0