sent inlägg som vanligt....

Satt uppe bra länge och satt och skrev på PM innan jag la mig och sov. Idag skulle PM:et skickas till seminariedeltagarna och det svåra var bara att veta vad alla de hette på sin mejl, kom ju inte direkt fram om man sökte på namnet så jag hoppas att jag har skickat rätt och såklart blev det strul med skickningen också. Det gick inte så bra men tillslut lyckades jag nog skicka till alla, några har nog fått dubletter men bättre det än inget alls. Det är väl inte helt klart men det värsta är nog att man ska nu läsa fyra andra till på onsdag, ajajaj, det är bara att ta en varje kväll och en under morgondagen för att man ska hinna också att varje PM består av typ 15 sidor gör det inte roligare, hoppas på mycket bilder. När jag vaknade så gjorde jag det sista innan jag skickade iväg det och därefter tog man en efterlängtad dusch innan det blev lite städning, spelat och inte gjort så himla mycket mer. Brorsan och Elin kom hit på eftermiddagen och vi åt tillsammans, kött och pressad potatis med sås. Snackade litegranna och spelade kort, plump  vilket var rätt längesen man gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0