Ingen bra känsla på den här tentan!!

Idag var det dags för tenta igen och det kändes inge vidare direkt. Vissa uppgifter borde jag ha rätt på medan andra har jag aldrig stött på tidigare, helt nya saker lixom. Alltid är det något knas i tentan med, hade någon uppgift om att det tillverkas skärbrädor och när man kommer till d i den uppgifter står det helt plötsligt om hur det blir om man producerar 1100 skålar. Är det då en kuggfråga eller har dem skrivit fel, ingen som vet. Efter tentan åkte man hem, och vi har inget internet och ingen tv, varför vet jag inte men jag hoppas det kommer tillbaka inom kort. När jag får tillbaka internet ska jag iallafall uppdatera om gårdagen, bland annat ridpasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0