Horses

Idag blev det en rätt lugn dag föratt jag tog sovmorgon efter att ha justerat lite på PM:et igårkväll. Åt rester till lunch, alltså tacos som blev över sen igår. Har börjat plocka ner julen, torkat i fönstret och sedan måste jag väl röja bort lite saker och rensa ut lådorna så jag kan sätta upp mitt nya skrivbord men det får jag ta en annan dag. Åkte upp till stallet någon gång runt halv två kanske, vet inte riktigt vad klockan var men spela rolll. Kameran var med för att syrran ville ha lite bilder på Boye så jag blev fotograf för dagen och hängde med ut på en promenad. Lite tråkigt att fota ridskolehästarna som bara stod och åt men fick några bilder på vissa så jag tänker väl att jag lägger upp dem. Får väl försöka ta med kameran lite mer men det är svårt när man själv rider, då blir det oftast bara mobilen om ens det.

Darwin

KUPIDO

ROMEO 

ALFONS

LAGOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0