Anmäld och taggad...

 
Då var vi anmälda till vår kommande och även klubbens första hemmatävling och jag är så peppad inför det, Kupido likaså. Det är lite mindre än en månad dit så jag hoppas vi nu hinner hoppa lite. Vi har ju haft lite mer markarbete men det känns som det var längesen vi fick ta oss an några höjder. Det har ju inte heller varit någon klubbtävling men vi hinner med en innan lokala så det är verkligen toppen. Annars så känns det super, Kupido har verkligen varit klockren när jag ridit honom den sista tiden, allt är på sin plats och det är verkligen kul att vi ska ut på banan igen. 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Åh va kul!

Svar: Ja verkligen, så glad att jag får tävla honom :D
None None

2017-01-31 @ 15:43:00
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0