1 januari 2017

Välkomnar januarimånad och jag får väl börja med att tacka det gångna året med dessa topp nio bilder tagna under 2016 direkt från insta. Nu väntas ett nytt år, ett helt nytt år har vi nu framför oss med nya möjligheter och nya mål. Jag hoppas att det kommer bli awesome och jag ser fram emot att se vad året har att erbjuda. Denna dag har jag egentligen bara tagit det lugnt, tog en lång sovmorgon som verkligen behövdes, varit på stallet, haft lite gäster, kollat lite på yt och nyss kommit in från en promenad. Inte någon lång sväng utan bara till kyrkan och tillbaka, inte riktigt 3 km men 2,7 km för att vara mer exakt, inte en dålig start på året. Det är en bra början så här första dagen av 2017, få lura med syrran på längre promenader framöver, det kan bara bli bättre nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0