måndag v.8

Ny kurs och nu var det dags för makroekonomi i fem veckor framåt ungefär. Kom hem vid halv fyra och har även hunnit med en tripp till media markt och köpt ny laddare och sladd som vi kan ha i bilen. Ska nämligen köpa ny telefon och det var på tiden det, min mobil har varit med i ett par år nu och det behövs en ny. Min lever ibland sitt egna lilla liv men har ändå funkat relativt bra och kommer vara väldigt mån om den nya. Just nu vet jag bara inte vilken färg jag vill ha, antingen silver eller en blank svart. Jag var dessutom ute igår och shoppade ite nya träningskläder, för imorrn ska jag gå på mitt allra första träningspass. Håller tummar och tår att det kommer gå bra och att man är i en rätt bra form. Det känns som dagen är ganska fullspäckad imorgon, har lite grejer inplanerat och vad jag vet så är det fortfarande endast 24 timmar på ett dygn men det ska nog gå ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0