Inte så värst bra underlag ute nu..

Sovmorgonen var riktigt bra, det behövdes men dock vaknade jag upp med smärta vid nacken annars är det väl great. Får hoppas det blir bättre imorgon men har haft en ganska lugn lördag idag. Började dagen med frukost och kolla lite youtube. Åkte upp till stallet, jag red ut Boye då det var dressyrtävling och underlaget är inte det mesta och därav blev det mycket skrittarbete men på de ställen det gick att trava passade man självklart på. Fick lite sällskap av Maja och Figge i början av uteritten och Boye var pigg och glad efter vilan igår. Efter middagen här hemma så somnade jag i soffan och vaknade upp efter att mello hade börjat, så nu tänker jag väl kolla någon serie, det tycker jag låter som en bra idé och mysa med kissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0