Dax för tävling...

 
Imorgon är det tävling och jag ska väl hoppa direkt i säng nu och för att somna fort tar jag skolboken och läser tills jag somnar. Det lär gå ganska snabbt också hoppas jag att man hinner bli lite pepp inför årets första klubbtävling. Egentligen är det inte så kul med att tävla klubb längre, ser det mer som en träning och det behövs ju det med. Tråkigt dock att vi inte fick hoppa metern då man vill uppåt i klasserna men är det max höjd på 90 så är det väl bara att gilla läget, klart man tar det för man får ta chanserna man får att träna för snart är det lokala. Sista klubbisen förra året så avstod jag för då var det max höjd på 70 och varför gå ner en massa klasser, vill ju träna på klasserna man ska tävla ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0