V E C K A 4 9

Släkten var här och fira mamma igår och då var det 20 dagar kvar till jul, i lördags var det prick en vecka tills Avalon flyttar och vi är nu inne på vecka 49, vilket innebär att 2017 börjar lida mot sitt slut. Tiden går ändå rätt snabbt ävn om jag ibland tycker den står stilla. Skoltimmarna känns som evigheter och då går jag knappt en full dag, jag önskar egentligen att man hade mer timmar i skolan och lite mindre plugg här hemma men det kan jag inte påverka nu.
 
Föreläsningen idag kändes inte riktigt som den gav något utan det var mest segt att sitta där dem två timmarna man åkte dit för. Det positiva var att jag slutade redan vid tio tiden och man får kliva upp lite tidigare än vad jag skulle ha gjort om jag fick bestämma. Skummade igenom lite bland mina anteckningar för att repetera lite inför tentan och sedan blev det stall. En uteritt och det var en eller två styckna som var på hugget idag, extra energi från vilan igår. Vi red ut Avalon och Boye, den andra hästen vr väl mer pigg än den andra också taggar dem upp varandra men det sköter sig fast med lite bus säg. Det är bra dem är glad och nu hoppas jag Avalon sparat lite energi till morgondagen då jag gör ett nytt försök till att skutta lite. När vi kom hem från stallet blev jag sittandes med att kolla igenom gamla tentor för på onsdag blir det tenta, så morgondagen är planerad för att få ut det mesta av dagen, först blir det stall och resterande timmarna av tisdagen är det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0