Summering av 2017

  (null)År tvåtusensjutton är snart över och det har väl skett lite som i en gott och blandat påse, lite av varje under året som varit. Om jag börjar med mitt stora intresse, hästarna så har det varit både positivt och negativt om det är rätt ord att säga det på. Jag har fortsatt startat 90cm samt 1m på lokala med Kupido, iallafall det tävlingarna han har varit igång för och som vi fått varit med på. På klubbtävlingen innan sommaren satt vi får första nolla i 1m med en härlig känsla. Hade turen att få ha Avalon som min alldeles egna häst ett bra tag och vi har haft en underbar tid tillsammans men den tog även slut det här året med tanke på att han flyttat. Åkte i slutet av sommaren ner en sväng till en föredetta ridskolehäst som stod här på ridskolan, eller det var två gamla ridskolehästar som fick flytta pga att de inte var meningen att de skulle stå här pga trivsel och att de inte passade in. Två hästar som lämnat fotspår hos knutarna, det var ett underbart återseende att krama om och se hur det verkligen har det. Fick prova på ett nytt jobb och har dessutom fått mer erfarenheter under mitt sommarjobb. Skolan rullar på och jag hoppas att det blir ett roligare år, kurser som är mer intressanta än vad det jag redan läst eller läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0