Tillbaka i Sverige och hemma igen!

Kom hem någon gång strax innan ett inatt och klockan var väl lite efter två innan man somna. Vaknade vid halv elva tiden idag och har väl packat upp det jag köpt från Ullared. Packat ur väskan och sen på eftermiddagen åkte jag och syrran till stallet. Det är klart man vill tillbaka på hästryggen efter att ha varit borta i några dagar samt att det inte blev något ridpass med Kupido den här veckan. Tur jag har Avalon som vill vara med mig och jag med honom, idag blev det en uteritt i regnet. Vi red ut trots att det regnade lite men det var inte så värst mycket utan det gick bra. Avalon var snäll och Boye med, båda hästarna var lite piggare än vanligt. A blev lite piggare i traven och ville hellre galoppera tror jag men efter någon halvhalt så travade vi på som vanligt. Det var inte så blött ute i skogen heller, geggigt på något ställe men man får ju anpassa gångart lite efter hur underlaget är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0