Semester!

 

Då var man ledig en vecka eller ett par dagar åtminstone, innan det är dags för tenta i slutet av nästa vecka. Sista arbetsdagen 8-15, en kortare dag med en massa kompletteringar och många kunder som hört av sig med varierande frågor precis som alltid. En kort summering av sommaren är nog att den gick väldigt fort, tyckte jag nyss sluta skolan och snart ska man tillbaka dit igen. Hade hellre stannat på Bv än att börja i skolan, jag längtar redan tills jag gått klart skolan.
Semestern har börjat och med det sagt så åkte vi upp till hästarna och red ut en sväng, fick lite sällskap på vägen också. Red en sväng jag inte riktigt vet vart men någonstans runt kävsta och indal. Avalon var lugn men ändå lite små pigg men han sköter sig och är väldigt snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0