I Norge🇳🇮

GÄrdagens slutdestination var Fredrikstad i Norge dÀr vi skulle bo pÄ hotell vilket vi Àven gjorde. NÀr vi kommit in pÄ rummet var vÀl klockan kvart över tio och vi kollade lite tv innan det blev en dusch för mig. Sedan blev det lite film innan jag la mig men somnade inte förrÀn tvÄ tiden nÄgon gÄng.

Vaknade drygt en timma innan min klockan skulle ringa dÄ jag lÄg med mobilen i handen och höll mig sysselsatt. Sedan var det dags för frukost och utcheckningen och Äka vidare mot Gamlebyn. Nu sitter jag i bilen pÄvÀg hem mot Sverige igen. Hela resan tar ungefÀr 9h och nu har vi drygt 8h bilfÀrd innan vi Àr hemma men det Àr kanske 1-1,5h kvar tills vi Àr i Sverige igen.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0