Dagens middag - grillat

Idag var det en sån här dag man bara få slappa och ha det chill. Satt och kolla lite yt och serie på morgon när jag vakna och sedan när EM drog igång på tv förflyttade jag mig dit. Sverige tog brons. Efter halv fem tiden kom Pontus och Elin hit och runt tjugo minuter senare kom mormor och morfar också hit. Vi åt grillat och sedan blev det lite kortspel. Nu sitter jag och funderar lite på hur veckan kommer tt se ut. Det är tentamen den här veckan så måste ta tag och öppna skolböckerna eller kanske det räcker med att kolla igenom några gamla tentor. Jag ska väl försöka ta tag i lite pluggande redan imorgon då man snart sitter där i salen och ska skriva, j a g v i l l i n t e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0