Började i skogen och slutade med lite trim på gräset...

Onsdagen är snart förbi och dagen har gått fort trots att jag slutde tidigare än vanligt. När jag kom hem från jobbet blev det lite bakning, en silviakaka som jag tänkte att vi kunde ta med oss och äta sista dagen på jobbet. Avslutar med lite fika innan man slutar, det är klart man måste göra det och kanske slå till med donken till lunch, det återstår och se. Stall på eftermiddagen och vi började med att rida fram ute i skogen i både skritt och trav sedan gick vi till gräsplan och fortsatte trimma hästarna lite. Han kändes väldigt trött i stallet men efter vi kommit igång så var han med på noterna. Kupido kändes fin, han blev mjuk och var med mig hela tiden. Nu ska man snart lägga sig, ny arbetsdag väntar imorgon och just det, fick mitt första samtal på engelska. Vet inte riktigt hur det gick till men hyfsad nöjd när man inser att det förstod var jag menade för jag skulle inte kalla mig expert på engelska men det räcker ju att de förstår en och jag dem för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0