S E G D A G

En riktig lång och seg dag har det varit, plugg rakt igenom och imorgon gäller det. Denna kurs, internationell ekonomi har väl varit lite sisådär, mycket beror på kurslitteraturen. Det är utmanande med att ha böckerna på engelska och ska inte sticka under stolen och säga att jag föredrar svenska böcker framför. Jag tycker det är bra mycket att bara läsa en svensk, inget fan av att läsa böcker direkt. Det gick bra sist vi hade en liknande kurs, alltså med engelsk kurslitteratur men då var det duggor och visst var det svåra men det gick faktiskt bra, alla godkända. Dessutom tror jag inte att jag själv blir lika nervös vid duggor, tentamen känns hemsk och det blir inte bättre, spelar ingen roll om jag vet hur det går till utan lika nervös varenda gång.
Nu är jag redo för några timmar sömn för att sedan kliva upp och visa vad skåpet ska stå,
kanske en liten snabb repetition innan vi åker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0