ligger efter i bloggandet nu...

Känner att jag inte riktigt hinner med mig just nu, har ingen tid där jag bara kan chilla. Det känns iallafall som det och gårdagens eftermiddag stack bara iväg. Efter vi kommit hem från skolan så satt vi oss nästan på direkten och skrev vidare på uppgiften som ska in, jag vet inte när den ska in längre. Vill bara bli klar med den så fort som möjligt.  
GÅRDAGEN, då tog jag sovmorgon sedan blev det stallet, red Boye, hann "intervjua" ytterligare två till, kollade idol, top model och glamour, åkte på pokemonjakt mot kvällen och sen var det inte så mycket mer av den dagen kvar. Boye var pigg och glad ute i skogen iallafall och han är på gång nu, härligt med energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0