Lång skoldag jämfört med alla andra man haft...

Första lektionen var 8:15 men läraren kom inte förrän det gått en halvtimma och vi hade väl typ 40 minuters föreläsning och det blev lixom bara kaos. Läraren fråga ifall vi skulle köra kapitel 16 och klart man vill det men då var det ju en hög som hade hunna dragit hem då läraren kom sent. Så istället fick vi vänta tills klockan slog ett för att ha en timmas föreläsningen som hade kunna haft på morgon. Det blev inte så mycket antecknat på sista föreläsningen idag, "Hur?" det var allt så frågan är vad jag skulle med det till. Finns mycket jag kan sätta in i det sammanhanget, haha. Efter skolan hann vi typ bara landa innan vi åkte till stallet och gjorde klart allt till Boye. Madicken red och jag gjorde alla stallsysslor så att det skulle gå så fort som möjligt, det gäller att vara effektiv. Sedan blev det hem och plugga, lyckades läsa det sista två kapitlen idag och är mer eller mindre redo för dugga imorgon. Jag hoppas det går bra, Efter vi är klara med proven imorgon så ska man raka vägen till tandis, så jag hoppas det inte blir något försenat på skolan imorgon för det har jag verkligen inte tid med. 
Boxen mackad, tur han har sina ställen och inte lika grisig i spånet som han är med vattenhinkarna.
Rätt så ofräscha hinkar varje dag när man kommer till stallet, han är lite väl sölig med maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0