I MADE IT!!!

Första duggen avklarad och det kan kännas lite drygt att behöva åka till skolan för att göra ett prov på 20 minuter för att sedan invänta nästa lektion i en timma eller två. Det känns lite extra surt då man fått göra duggorna hemma förut men på grund av att de fuskat, få vi nu göra det på skolan istället. Det är bara bita i det sura äpplet och pallra sig till skolan, nu är det iallafall gjort dessutom är det helg och bara en uppgift som hänger kvar i luften. PM1 måste göras klart och hade en handledning där vi fick reda på lite ny information och det blir lite ändringar i PM efter idag.
Innan vi skulle käka lunch så blev det en kort pokemonjakt. Tanken var att vi skulle passa på att ta pokestoppen i vivsta när man ändå hade vägarna förbi och vad får man tag på om inte en dragonite. Fick kasta alla mina svarta bollar men han rymde varenda gång, tillslut när jag fått ta en blå boll så fick jag den på nästan direkten. Min bästa pokemon jag fångat faktiskt, kommer ha användning av denna när jag tar över gym.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0