Fullt upp med skolan, typ...

Igår hade vi inget på skolan men satt nästan hela dagen med att försöka få till en bra början på PM:et. Vill lixom få det klart så man hinner läsa alla kapitel som vi har prov på redan nästa vecka. Allt är så struligt med moodle och vet inte riktigt hur det fungerar. Står knas på den förra inlämningen jag gjorde och jag ska ju bara invänta betyg men nu ser du ut som jag knappt lämna in någon men det är inte det största problemet just nu. Vi har ett grupparbete men alla gör inte lika mycket och det känns som man måste tjata hela tiden för att man ska få något gjort. Det var typ likadant på förra inlämningen men då kom det in en person lite senare så jag förstår ju det men nu när dem säger att dem ska göra men gör det aldrig. Jag känner just nu att jag måste lixom lägga ner dubbelt så mycket tid för att veta att det blir gjort. Det vore så mycket enklare ifall alla tog lite egna intiativ istället för ingenting alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0