dagen innan prov...

Har bara gjort två saker idag och det är legat och läst kapitel efter kapitel. Har mitt andra prov imorgon på kapitel 6-9 och det är mer sidor än man tror. Alltså, jag har snart läst två kapitel och är knappt klar än men det är väl bara ett tretiotal sidor kvar så har man läst igenom alla kapitel fram till starten på 10. Runt halv tre var man på stallet och mockade åt Boye och red sedan nyhästen idag igen. Idag provade vi på lite galopp och vi red på plan och avslutade med att skritta ut i skogen, så det blev en mini premiär ute i skogen. Båda hästarna var hur snäll och lugna som helst, min är nästan piggare i paddocken tycker jag. Skönt att han sköter sig och framförallt är han väldigt trevlig i stallet. Lyfter hovarna utan man ens behöver säga något och verkligen supersnäll, imorgon får han vila. Nu är man hemma, nyduschad och även läst lite mer i boken. Nu är det dax att käka lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0