Dagen började kanon iallafall

Alarmet stod på halv sju och det var bara att hoppa ur sängen eller så kan man snooza lite och stiga upp strax efter sju, båda sätten fungerar ju mer eller mindre. Hade min sista dugga i den nuvarande kursen Organisation och ledarskap och blev godkänd även på den så det känns super även om det var drygt att läsa alla kapitel, vecka för vecka. Samtidigt känner jag skulle göra duggor alla dagar i veckan istället för att ha tenta i en massa timmar, det får man pröva på i nästa kurs som går av stapeln nästa vecka. Det är bara en uppgift kvar av den nuvarande kursen jag går i, så två betyg saknas ju eftersom vi inte fått något betyg på första PM:et. Orsaken till att det blev uppstigning så tidigit idag var på grund utav att jag hade tid hos tandis också. Tur man får komma när man vill och göra duggan, det passade utmärkt idag och sedan blev det hem en snabbis innan jag åkte till tandis. Tänderna var det bra med, inga påbörjade hål eller något negativ, ytterst lite tandsten som de tog bort. Härligt härligt för då behöver man inte återkomma förrän ungefär ett och ett halvt år efter. Vi hoppas att dagen fortsätter i samma riktning, det blir en sväng till stallet nu efter att ha återhämtat mig av dagen. Tyckte att jag förtjänande lite vila efter dagens bravader. Boye ska ridas och ha eventuellt ett möte att gå på om jag hinner sedan blir det hem och plugga, vi måste börja fixa klart andra PM:et för imorgon någån gång ska det skickas vidare för opponering som vi ska ha på fredag, inte så kul om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0