Dagarna rullar på och tiden flyger iväg...

Vi har gått in på en ny vecka, hann inte med någon bloggning igår trots att man var skolledig. Eller med andra ord, behövde jag inte åka till skolan men hade tre olika arbeten som jag skulle läsa inför dagens seminarium. Det var inte bara läsning jag ägnade gårdagen till utan det blev ju en tripp till stallet, var ute på en promenad två gånger, blev lite pokemonjakt. Passade även på att se skavlan med Mikael Persbrandt och Håkan Hellström. Idag var det skola i nästan en timma, kort skoldag och sen var det bara hem och justera lite i texten, lite missar hade man ju gjort. Glömt en massa citat men nu är det fixat och PM:et är väl som gått som hel klart. Man märkar att man glömmer vissa saker som är självklara för mig medan oklara för andra, det är bra med lite respons och känner att jag är klar i tid för en gång skull. Den slutgiltig inlämningen ska ske innan torsdag.
 
Efter man var typ klar med finslipet på skolarbetet så hann man chillar lite här hemma framför tv:n innan man begav sig mot stallet. Började med att skritta ut i skogen och sedan red jag i paddocken. Det blev en trimdag för Boye idag och han var seg i skogen men fick bra med energi paddocken. Red lite serpentinbågar blandat med skänkelvikning, dvs. serpentiner på ena långsidan och sedan skänkelvikning på andra långsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0