7-1, det gĂ„r bra nu!👏

GÄrdagen gick rÀtt fort, vet inte vart tiden flög ivÀg riktigt. Skola pÄ morgonen och sen lite trix med enkÀten. Lite tv tittande och somna en stund med kissen. Sedan kÀkade man och Äkte pÄ hockey, TimrÄ vs Pantern. Det började bra, 1-0 redan de första minuterna och TimrÄ spelade bra till en början men ett tag spelade dem riktigt dÄligt men dem kom tillbaka i andra perioden och fick in 3 mÄl pÄ bara sju minuter och fler blev det ocksÄ. Tillslut vann dem med 7-1 och jag hoppas dem fortsÀtter att vinna nu, bara att hÄlla tummarna.Nu har jag klarat mitt prio ett att göra idag, enkÀten ligger ute bÄde hÀr och pÄ fb. Den hoppa jag blir besvarad sÄ fort som möjligt sÄ man kan börja sammanstÀlla alla svar. Sedan Àr det ju bra om man fÄr nÄgot kapitel lÀst ocksÄ, har precis tagit mig igenom ett av sex, bara fem kvar.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0