Varannan dag..

Jag har märkt att det blivit lite dåligt uppdaterat här på sistone, det har typ bara blivit något inlägg varannan dag ungefär. Ska försöka bättra mig, ska ta med mig kameran för att fota lite nytt och kanske vi får lite nya bilder i helgen förhoppningsvis, för det tycker jag behövs. Kan aldrig blir för mycket bilder och dessutom behöver jag framförallt nya bilder, lägger ju typ upp gamla om jag lägger upp några vilket jag tycker är tråkigt. Det är kul att fota så ska försöka göra det mer även om jag inte är något proffs precis men ju mer jag gör det så blir jag förhoppningsvis bättre med tiden.
Tisdag - Gårdagen var väl rätt lugn på förmiddagen iallafall, det blev lite serie (Heart Of Dixie) tittande för min del. Läste lite mer till tentan men har mycket kvar och sen var det stall. Red ut Boye i skritt och trav, fortsatte sedan inne då det dugga och var blött och lerigt ute. Trimmade lite inne och sen var det möte med u-sek, sista inför halloweenövernattning. Boye var lite seg inne, inte ens efter galoppen blev han piggare men tråkigt att få inne ju, får skylla på det.
Onsdag - Idag vad det först och främst skola mellan klockan nio och fram till tolv tiden. Det var väl typ den sista föreläsning innan tentan, nu är det bara någon repetion med genomgång kvar plus att vi ska hinna göra en inlämningsuppgift också. Efter skola blev det några timmar här hemma innan vi åkte mot stallet. Först red jag ut på Boye och red i sällskap av Karin och Avalon. Boye var helt tvärt emot hur han var igår, hur pigg som helst ute i skogen och han hade mycket energi. Trots att vädret var bättre än igår så var det fortfarande lerigt men han blev riktigt fin måste jag säga. Bättre med mycket energi än ingen energi alls. Efter Boyes uteritt blev det smörjning på all utrustning typ. Sedan träning inför årets kadrilj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0