Andra och sista PM:et inskickat√

Då var man helt klar med PM2 och allt är inskickat för betygsättning, bara hålla tummarna att det är minst lika bra som vårt första om inte bättre. Nu kan man pusta ut och idag har jag knappt ägna hela dagen åt plugg utan steg upp några timmar innan jag hade föreläsning, syrran och ag satt och skrev. Gick på en föreläsningen som höll på i lite mer än två timmar tror jag och sedan raka vägen hem till datorn igen. Suttit och dona fram till klockan var halv sex typ. Käkade och åkte på hockey, Timrå vs Södertälje och Timrå tog återigen hem vinsten. 3-0 och Timrå hade ju spelet även om jag tyckte det blev lite halv dåligt spel ett tag i både andra och tredje perioden. Fick ju se målen på nära håll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0