ops!

Onsdagen började med skola, lite förtydliganden på tisdagens föreläsning som blev kaos. Läraren hade gjort lite ändringar och tagit lite mer från boken, det var fortfarande lite rörigt och lite fel här och där men mycket bättre än var det var i tisdags. Efter skolan blev det nästan raka vägen upp till stallet. Fixade stallsysslorna till Boye, red honom och sedan invänta man lektionen. Boye fick trimmas lite lätt bara, fullt med snö ute och inga sulor så vi höll oss inne av den anledningen. Kupido fick lite lättare hoppning, tog några språng inför helgen och nu vilar jag mig i form och Kupido går förmodligen lektion idag och kanske även imorgon men på lördag får han vila. Efter stallet var  det hem och käka middag, sedan såg jag på tv. Somnade iallafall tidigt, låg i soffan och kollade på syrror och sen måste jag ha somnat till och där låg man till klockan var fyra. Svårt att somna om men tillslut gjorde man det, var vaken vid åtta och sedan somna jag om en sista gång innan jag klev upp klockan kvart över nio ungefär. Sedan hade man skola i två timmar där vi räknade lite uppgifter. Det kändes lite onödigt att gå på men vi var där och gjorde lite uppgifter som vi skulle få men istället var vi tvungen att kolla på mobilerna, det blev bara krångligt. De både stod och hade sagt att vi skulle få uppgifter/övningar utdelat vid räknetillfället men så var det tydligen inte. Efter det blev det en tripp till birsta, och fick med mig en sak hem och då har man det gjort bra säger jag till mig själv. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

shit va snö :o

Svar: Ja, vi får se hur länge den är kvar. Snön kom tidigt iår iaf :)
None None

2016-11-10 @ 16:02:44
URL: http://josefinesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0