Kaos

Det är mycket kaos nu, det var kaos igår och det blev annat kaos idag. Idag tog vi oss in till skolan och om jag ska vara ärlig så är det rätt kaos i huvudet just nu efter denna föreläsning vi var på. Det var mycket fram och tillbaka och läraren sa emot sig själv, det var en rätt vimsig föreläsning måste jag få säga. Tror även att läraren blev förvirrad ett antal gånger, det blev för mycket och tillslut kom det "Om sanningen ska fram....., så har jag tagit slidesen från en annan powerpoint." Och då tänker man ju, om man gör det kanske man bör kolla igenom dem så att man vet vad som kommer men i det här fallet lät det lixom som att läraren skulle på något sätt ursäkta sig för att inte veta vad som skulle sägas. Själv tyckte jag att det mer det lät som att läraren inte visste vad hon prata om alls, det var lixom det är såhär nej jag det är såhär och nej det är så och man tappa bort sig. Det blev alldeles för mycket fram och tillbaka att man blev osäker på vad som var vad och vad av det som stämde. Får hoppas det blir lite klarhet imorgon och med detta så känns det ju inte direkt som att vi missade mycket igår då vi aldrig gick på föreläsningen på grund av det som hände på E4. Läraren hade iallafall gått igenom två kapitel, vi hoppas det var lika kaosiga. På tal om varför det inte blev någon skola igår så var det ju för att vi blev fast på E4 ett längre tag i kylan. Vi blev påkörda bakifrån kort sagt och kan berätta mer om händelsen vid ett annat tillfälle. Vi är oskadda och mår bra, vad mer kan man begära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0