Hoppning 3 dagar i sträck...

Fredag var vi ledig från skolan så då passade jag och syrran på att vara med och hoppträna, jag med Kupido och syrran med Lagos. Det gick bra för oss båda i onsdags att hoppa och bra att få hoppa lite inför lokala nu eftersom det har varit några veckor sedan vi hoppat sist om man bortser från helgens hoppträning då. Idag var det hoppträning som sagt och det gick väl bra enda fram till slutet då jag skulle komma om på ena långsidan. När jag hoppade banan så blev det typ fem och ett halvt språng istället för sex alternativt fem på ena långsidan som var helt vanliga hinder, räcke in och en oxer ut. Kupido sa ifrån när vi skulle ta om det, han stannade på räcket och jag hoppade över men inte Kupido typ, jag föll av i hindret. Han fick återhämta sig en stund och vi tog om det en gång innan vi var klar för dagen. Är endå nöjd, jag får tänka på höger sidan och försöka stötta lite mer så ska nog det här gå bra. Nu är det klar hoppat för denna vecka och nästa gång blir det väl några språng på onsdagen, sista innan tävlingen. Har fösökt få upp filmen jag gjort i över två timmar nu, allt strula och igår fick jag knappt in filmerna på datorn men drog ihop några klipp. Lite synd att dem inte fick med min avramling, sånt kan jag tycka är lite kul att se i efterhand. Ramlar hellre av på träning än tävling och det är ju inte så ofta man faller ner men ibland händer det. Idag har det varit en slappar dag, åkte till stallet en sväng till Boye och sen har man inte gjort så mycket mer, nu blir det lite serie efter allt strul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0