Hon som skulle filma....

Det blev hoppträning för mig och Boye och det var ju riktigt kul, precis som väntat och det var faktiskt första gången jag fick skutta med honom. Har tidigare bara ridit över lite bommar men idag fick vi några språng  även fast det var lite markarbete eller lite lägre höjder än vanligt. Boye skötte sig och det var faktiskt även första gången jag red honom för någon tränare i överhuvudtaget men om jag säger det själv så tycker jag att det gick bra. Det kan bara bli bättre nu och får hoppas vi får vara med på någon till, kanske någon gång efter KM. Det var iallafall jätte kul men man får kämpa lite extra med att få fram galoppen, han går gärna i lite undertempo och man får driva till tusen. Vi ser båda fram emot att få hoppa fler gånger. Imorgon blir det dock banhoppning för Kupido och mig, hoppträning igen och vem är inte redo för det. Syrran skulle filma men tror ni hon gjorde det, hon blev istället banbyggare och jag sitter här utan bild och film, tråkigt men sant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0