en månad kvar till julafton

Tänk att det är prick en månad kvar till julafton, det är helt sinnes. Har vi någon snö då eller har allt tina bort vid den tiden, det återstå och se. Mitt mål som jag hade igår blev uppfyllt, som jag sa så gjorde man klar den tredje inlämningsuppgiften innan jag la mig. Idag har man fortsatt plugga, hade räknestuga men eftersom vi inte kan få hjälp där så kan man lika gärna göra uppgifter här hemma. Sedan har jag börjat kollat på den fjärde uppgiften men har väl inte kommit igång med skrivande än. Tyvärr tyvärr men vet inte riktigt vad man ska skriva om mer än ekonomistyrning men man måste väl rikta in sig på något speciellt. Har även hunnit läsa någon enstaka sida i boken också, en applåd till mig. Även hunnit varit in en sväng till birsta på eftermiddagen innan vi for till stallet, fick inte med mig något hem men det var ju ingen surprise direkt. Det blir att kliva upp och åka in det första jag gör imorgon, måste nämligen hitta något finare att ha på mig och håller tummarna att jag hittar mer än vad jag är ute efter. Ja men vi hoppas jag får med mig något hem och att det inte kryllar av folk där en fredag som morgondagen. Att jag inte gillar att shoppa det är något alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0