lördag var det och helgen är snart förbi....

Ja vad säger man tiden går fort när man............... är ledig. Snart är det skola igen efter en långhelg, idag blev det först lite fix här ute på gården hemma. Efter man varit ute och klockan slagit två så drog man till stallet för att rimma lite dressyr på Avalon. Det var riktigt varmt att rida så tänkte att syrran ha sagt att hon är sugen på att testa honom så då kunde hon passa på efter att jag ridit litegranna. Vi måste försöka kämpa på med galoppen lite mer, speciellt i vänstervarvet då rumpen gärna vill åka in mot mitten. Kom väl hem ungefär vid halv sex och nu sitter jag här med mitt argumenterade tal och det går lika tungt nu som sist jag satt med det. Kommer inge längre på det utan jag sitter bara och ändra det jag redan skrivit. Ska försöka bli klar helt idag så gäller att lägga in sista kraften nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0