lång skoldag, kort vistelse på stallet...

 
Skolan kanske egentligen inte var så lång utan två vanliga lektioner plus mentors och GYA, vi hann inte göra ett dugg på det sistnämnda. Det var helt klart inte vårt fel måste jag säga, allt tog bara lite för långt tid med att skriva ut och det var bara massa strul kändes det som. Betygsnack på svenskan där jag inte kan säga att jag är helnöjd men finns inte mycket att göra. På historian var det den sista genomgången innan vår debatt eller diskussion som vi har imorgon. Nu måste jag bara få ihop tre frågor så jag kan skicka in dem.
 
När jag kom hem la jag mig på soffan och sov typ, tog en alvedon och är väl lite piggare nu. Åkte upp till stallet men det blev bara en snabbis. Tanken var att jag skulle vara med och visa runt på öppet hus då vårt stall har blivit kvalitetsmärkt av Svenska ridsportförbundet och därav hade vi öppet hus. När jag var där var det inte direkt så att det blev någon rundvandring så jag mockade och fixade mat åt Boye innan jag drog mig hemåt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0