Fredag och helg igen, känns skönt...

Skoldagen gick fort när vi väl hade lektionen, att invänta att den skulle börja är en annan femma. Hade ju körlektion kvart i elva till fem över tolv och klockan ett börja min historielektion. Knappt att jag behövde vänta i en timme men det var dryga femtio minuter ska jag säga. Hade inte något annat vettigt att göra under tiden heller. Efter skolan har jag kollat på lite eventuella studentpresenter, eller har mer visat vad jag tycker är snyggt och vad som blir för mycket och så. Vi har även hunnit med att vara på stallet. De två nya hästarna fick ha sin premiär idag och fick skritta lite i stora ridhuset. Tänkte att jag lite senare berättar lite mer om dem och hur allt var första gången för R, fast i ett eget inlägg så håll utkik på ett nytt inlägg senare ikväll. Bjuder på en bild på nyhästen så länge detta är alltså R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0