Första maj!

Aprilmånad är över och jag hoppas att vi nu i maj ska få lite sommarvärme. Det blev ganska sent igår så tog en sovmorgon till ungefär 12 och gick upp åt lunch, klädde på mig. Därefter åkte jag, Madicken och Linnea in till Birsta, fick några plagg igår som jag ville lämna tillbaka. Ni kommer bli överraskade för jag fick faktiskt med mig två plagg hem också, det är inte alla gånger man får det lixom. Jag är ju ingen som älskar att shoppa men nu blev jag av med ett presentkort som skulle gått ut om nån vecka. En applåd till mig!👏
Nu sitter jag i bilen på väg till stallet. Det blir en uteritt idag, kanske avslutar lite i paddocken. Vi får helt enkelt se, man får passa på när det är finväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0