Exxet & Boye

Stallet som alla andra tisdagar, inget konstigt med det. När jag kom dit började jag med att rida Exxet i stora, han var väldigt seg. Han var faktiskt ganska mjuk måste jag säga, det var evigheter sen jag red honom och han är ju numera en ponny, så i samma veva fick jag vara ponnyryttare igen. Han var väl helt okej men inte någon häst som faller mig i smaken om jag kan säga så. Därefter blev det en liten paus, mamma och pappa kom och kollade förbi. Sen red jag ut i skogen på Boye då det var så otroligt varmt för att trimma dressyr, Boye var väldigt pigg och glad. Han hade ju vilat lite också men det är bra att dem är pigg och glad, många hästar ute i skogen idag.
Härligt att vara ledig, vilka onsdagar man haft det sista året alltså men har förtjänat dessa onsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0