5.01

Efter några dåliga timmars sömn så sitter jag nu här, klockan har nu passerat halv sex från att klockan var fem när jag vakna och jag lyckas inte somna om. Har bara legat och vridit mig åt alla möjliga håll och vaknat lite då och då men nu vill kroppen tydligen inte somna om trots att jag själv vill det. Dagen kommer bli rätt lång, har ett gäng hästar som ska ridas, fem av det jag kan räkna till såhär på morgonen men tur vi är två så vi kan fördela upp. Jag känner att två räcker bra, för man blir så himla trött av att rida och sen stallsysslorna på det, det tar sin tid det också. Det är tur man bara har en lekition, kanske en onödig men det är trots allt en lektion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0